Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu nr III/2019 z posiedzenia Komisji z dnia 16.05.2019 r. oraz protokołu nr VII/2019 z posiedzenia Komisji z dnia 09.09.2019 r.
3.
Zapoznanie się ze stanowiskiem Prezydenta Miasta Przemyśla, stanowiącym odpowiedź na wniosek Komisji w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Przemyślu Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów, w związku ze złożoną petycją.
4.
Praca nad przygotowaniem projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji, dotyczącej wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Przemyślu Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów.
5.
Rozpatrzenie skargi na działania Prezydenta Miasta Przemyśla, wykonującego obowiązki zarządcy drogi, znajdującej się na terenie miasta.
6.
Zapoznanie się ze stanowiskiem, zajętym przez Prezydenta Miasta Przemyśla w powyższej sprawie.
7.
Praca nad przygotowaniem projektu uchwały w sprawie skargi na działania Prezydenta Miasta Przemyśla.
8.
Zapoznanie się z wnioskiem mieszkańca o podjęcie uchwały o wygaszenie mandatu Radnego Rady Miejskiej w Przemyślu.