« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Zapoznanie się ze stanowiskiem Prezydenta Miasta Przemyśla, stanowiącym odpowiedź na wniosek Komisji w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Przemyślu Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów, w związku ze złożoną petycją.

4. Praca nad przygotowaniem projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji, dotyczącej wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Przemyślu Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów.

5. Rozpatrzenie skargi na działania Prezydenta Miasta Przemyśla, wykonującego obowiązki zarządcy drogi, znajdującej się na terenie miasta.

6. Zapoznanie się ze stanowiskiem, zajętym przez Prezydenta Miasta Przemyśla w powyższej sprawie.

7. Praca nad przygotowaniem projektu uchwały w sprawie skargi na działania Prezydenta Miasta Przemyśla.

9. Wolne wnioski.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej