« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z działalności MOPS w roku 2024 oraz potrzeb w zakresie pomocy społecznej i systemu pieczy zastępczej - pismo FK.RP.032.1.25 z dnia 28.03.2025 r.

5. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodzin w Przemyślu oraz potrzeby związane z realizacją zadań za rok 2024 - SPO.8120.1.53.2025 z dn. 25.03.2025 r.

6. Zaopiniowanie projektu w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o dofinansowanie oraz przystąpienie do realizacji przez Gminę Miejską Przemyśl zadania pn. "Przebudowa i odbudowa zaplecza szatniowo - magazynowego oraz wykonanie podłogi w hali sportowej w Przemyślu" - proj. nr 96/2025.

7. Zaopiniowanie projektu w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Przemyśla do zaciągania zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2025 r. - proj. nr 98/2025.

14. Informacja o wykonaniu planu finansowego wydzielonego rachunku środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz planu finansowego wydzielonego rachunku środków otrzymanych z Funduszu Pomocy - pismo FK.3034.1.2025 z dn.31.03.2025 r.

16. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej