« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie protokołu nr II/2025 z posiedzenia Komisji z dnia 15.01.2025 r.

3. Zapoznanie się z Zarządzeniem Nr 119/2025 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta Przemyśla za 2024 r. oraz z Uchwałą Nr 11/26/2025 z dnia 9 maja 2025 roku Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o sprawozdaniu Prezydenta Miasta Przemyśla z wykonania budżetu za 2024 rok.

4. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2024 r. składającego się z:

a) bilansu jednostki samorządu terytorialnego,

b) łącznego bilansu obejmującego dane wynikające z bilansów samorządowych jednostek budżetowych,

c) łącznego rachunku zysków i strat obejmującego dane wynikające z rachunków zysków i strat samorządowych jednostek budżetowych,

d) łącznego zestawienia zmian funduszu obejmującego dane wynikające z zestawień zmian w funduszu samorządowych jednostek budżetowych,

e) informacji dodatkowej obejmującej dane wynikające z informacji dodatkowych samorządowych jednostek budżetowych.

6. Wydanie opinii w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok.

7. Wniosek w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Przemyśla.

8. Rozpatrzenie korespondencji wpływającej do Komisji Rewizyjnej:

a) Odpowiedź na wniosek Komisji Rewizyjnej wypracowany na posiedzeniu w dniu 15.01.2025 r.

9. Wolne wnioski.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej