Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu nr II/2025 z posiedzenia Komisji z dnia 15.01.2025 r.
3.
Zapoznanie się z Zarządzeniem Nr 119/2025 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta Przemyśla za 2024 r. oraz z Uchwałą Nr 11/26/2025 z dnia 9 maja 2025 roku Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o sprawozdaniu Prezydenta Miasta Przemyśla z wykonania budżetu za 2024 rok.
4.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2024 r. składającego się z:
a)
bilansu jednostki samorządu terytorialnego,
b)
łącznego bilansu obejmującego dane wynikające z bilansów samorządowych jednostek budżetowych,
c)
łącznego rachunku zysków i strat obejmującego dane wynikające z rachunków zysków i strat samorządowych jednostek budżetowych,
d)
łącznego zestawienia zmian funduszu obejmującego dane wynikające z zestawień zmian w funduszu samorządowych jednostek budżetowych,
e)
informacji dodatkowej obejmującej dane wynikające z informacji dodatkowych samorządowych jednostek budżetowych.
5.
Rozpatrzenie informacji o stanie mienia komunalnego miasta Przemyśla.
6.
Wydanie opinii w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok.
7.
Wniosek w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Przemyśla.
8.
Rozpatrzenie korespondencji wpływającej do Komisji Rewizyjnej:
a)
Odpowiedź na wniosek Komisji Rewizyjnej wypracowany na posiedzeniu w dniu 15.01.2025 r.