« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia kwoty dotacji przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem i jedną osobę będącą pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Przemyślu - proj. nr 284/2025

4. Zaopiniowanie projektu zmieniającego Uchwałę nr 53/2025 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 28 lutego 2025 r. w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Przemyśla do zaciągania zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2025 r. – proj. 274/2025.

5. Zaopiniowanie projektu zmieniającego Uchwałę nr 54/2025 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 28 lutego 2025 r. w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Przemyśla do zaciągania zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2025 r. – proj. 275/2025.

a) Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej na 2026 rok

7. Zaopiniowanie projektu uchwały budżetowej na 2026 rok – proj. nr 268/2025 wraz z Autopoprawką

a) Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej na 2026 rok

c) dyskusja (głosowanie ew. wniosków komisji)

d) Wydanie opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2026 rok wraz z Autopoprawką

8. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości sumy, do której Prezydent Miasta Przemyśla może samodzielnie zaciągać zobowiązania - proj. nr 286/2025.

14. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem 2025 roku - proj. nr 288/2025

15. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającego uchwałę w sprawie ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe świadczone w publicznym transporcie zbiorowym w zakresie zadania o charakterze użyteczności publicznej organizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl oraz zasad odpłatności i wysokości opłat dodatkowych - proj. nr 289/2025

16. Wolne wnioski.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej