Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołów z posiedzenia Komisji Gospodarki Miejskiej z dnia 25.11.2019 r. oraz Komisji Budzetu i Finansów z dn. 27.11.2019 i 4.12.2019
3.
Zaopiniowanie przez Komisje projektów uchwał:
a)
w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl na rok szkolny 2019/2020 - proj. nr 285/2019.
b)
w sprawie ustalenia na 2020 r. wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi na terenie miasta Przemyśla i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu z drogi, po wydaniu dyspozycji o jego usunięciu. - proj. nr 289/2019.
c)
w sprawie ustalenia kwoty dotacji przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem i jedną osobę będącą pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Przemyślu - proj. nr 288/2019.
d)
zmieniający Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 102/2019 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 24.06.2019 r. w sprawie Budżetu Obywatelskiego Miasta Przemyśla, określający zasady i tryb przeprowadzania konsultacji w sprawie Budżetu Obywatelskiego – proj. nr 284/2019 wraz z autopoprawką.
e)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych bonifikat od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Przemyśl w prawo własności tych gruntów - proj. nr 290/2019.
f)
w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Przemyśl - proj. nr 277/2019.
g)
w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Przemyśla do zaciągania zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2019 r. - proj. nr 282/2019.
h)
w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Przemyśla do zaciągania zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2019 r. - proj. nr 283/2019.
i)
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2019 rok - proj. nr 286/2019.
4.
Zakończenie posiedzenia.